fbpx Laser stomatologiczny | B-Dental - gabinet dentystyczny - stomatologia

Laser stomatologiczny

Laser diodowy SMARTm 980nm/10W to urządzenie medyczne przeznaczone do wykonywania precyzyjnych hemostatycznych nacięć, kontrolowanej koagulacji oraz odparowania tkanki. Światło lasera poprzez swoje właściwości działa przeciwzapalnie i przeciwobrzękowo. Skutecznie aktywizuje regenerację komórek i pobudza system immunologiczny przez co przyspiesza proces gojenia tkanek.

Lecznicze działanie lasera stymuluje wchłanianie obrzęków pourazowych. Z drugiej strony odpowiednia dawka światła lasera hamuje narastanie obrzęków w ostrej fazie zapalenia.

Światło lasera ma działanie antyseptyczne, co wykorzystuje się do fotoaktywnej dezynfekcji tkanek. Procedura ta skutecznie niszczy bakterie, wirusy i grzyby przez co stanowi alternatywę dla antybiotykoterapii podczas leczenia chorób przyzębia, czy zmian w tkankach okołowierzchołkowych.

laserZabiegi chirurgiczne z wykorzystaniem lasera są bezkrwawe i bardziej precyzyjne, a rany goją się szybciej i bez powikłań. Światło lasera ma działanie antyseptyczne, co wykorzystuje się do fotoaktywnej dezynfekcji tkanek. Procedura ta skutecznie niszczy bakterie, wirusy i grzyby przez co stanowi alternatywę dla antybiotykoterapii, podczas leczenia chorób przyzębia czy zmian w tkankach okołowierzchołkowych.

Światło lasera wykorzystuje się również podczas wybielania zębów w gabinecie stomatologicznym, ponieważ znacznie skraca te procedurę.

Laseroterapię stosuje się m. in.:

• w leczeniu zapaleń miazgi, jak również przewlekłych zapaleń tkanek okołowierzchołkowych
  • w znoszeniu nadwrażliwości szyjek zębów
  • w leczeniu zapaleń przyzębia, ropniach przyzębnych
  • w leczeniu aft, opryszczce wargowej, urazach błony śluzowej, zapaleniu kątów ust
  • w chirurgii w celu przyśpieszenia gojenia ran poekstrakcyjnych
  • w leczeniu zapalenia zębodołów
  • w utrudnionym wyżynaniu trzecich zębów trzonowych (ósemek)
  • w chorobach stawu skroniowo-żuchwowego

powrót na strone – chirurgia stomatologiczna

powrót na stronę – stomatologia estetyczna