fbpx Narkoza czyli znieczulenie ogólne w asyście anestezjologicznej. | B-Dental - gabinet dentystyczny - stomatologia

Narkoza czyli znieczulenie ogólne w asyście anestezjologicznej.

Narkoza jest znieczuleniem ogólnym polegającym na farmakologicznym wprowadzeniu pacjenta w stan snu. Umożliwia to wykonanie bardziej złożonych zabiegów stomatologicznych i uniknięcie stresu, jaki dla wielu pacjentów wiąże się z leczeniem stomatologicznym w znieczuleniem miejscowym.

W naszych gabinetach pod okiem specjalistów – stomatologa i anestezjologa – stosujemy ten rodzaj znieczulenia zarówno u dorosłych jak i u dzieci. Szczególnie uzasadnione jest ono w przypadku naszych Małych Pacjentów, u których z powodu lęku często nie jest możliwe przeprowadzenie jakiegokolwiek leczenia. Również wiele dorosłych osób, odczuwając paniczny strach przed stomatologiem doprowadzają stan swojego uzębienia do bardzo poważnych zaniedbań.

Narkoza jest jednym ze sposobów, by bez stresu i podczas jednej wizyty, przeprowadzić wiele procedur leczenia stomatologicznego. Wykonujemy zabiegi w pełnym zakresie stomatologii zachowawczej i chirurgii stomatologicznej dla dorosłych i dla dzieci.

Zabiegowi w znieczuleniu ogólnym może poddać się każdy kto zostanie zakwalifikowany przez stomatologa oraz anestezjologa, na podstawie wcześniej przeprowadzonego wywiadu i badań lekarskich. Wywiad ten dotyczy wszystkich przebytych oraz aktualnych chorób, alergii, jak również zażywanych leków. Obejmuje ponadto takie informacje jak wzrost i waga pacjenta. Na postawie wywiadu lekarz wybiera najkorzystniejszą metodę znieczulenia ogólnego.

Posiadamy nowoczesny sprzęt oraz wykwalifikowany personel medyczny, który będzie czuwał nad Państwa bezpieczeństwem w czasie leczenia. Narkoza jest podawana oraz kontrolowana przez lekarza anestezjologa współpracującego z pielęgniarką.

W znieczuleniu ogólnym wykonujemy zabiegi z zakresu:

• stomatologii zachowawczej,
  • chirurgii stomatologicznej
  • implantologii

Orientacyjny przebieg leczenia w narkozie:

• konsultacja stomatologiczna/protetyczna
  • konsultacja anestezjologiczna – kwalifikacja pacjenta do zabiegu
  • wycena leczenia w znieczuleniu ogólnym (koszt leczenia oraz czas trwania zabiegu ustalany jest indywidulanie dla każdego pacjenta, w oparciu o uwarunkowania określone podczas konsultacji)
  • ustalenie terminu zabiegu
  • przygotowanie do zabiegu – zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez anestezjologa na wizycie konsultacyjnej
  • zabieg stomatologiczny pod opieką anestezjologia i pielęgniarki anestezjologicznej
  • wybudzenie pod opieką anestezjologia i pielęgniarki anestezjologicznej